*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

من ماهان خانی هستم خوشحالم که در خدمتتونم دوست دارم اکثر مطالبی که خیلیامون باهاش سرو کار داریم و تو زندگی روزمره ازشون استفاده میکنیم رو واستون جمع کنم و به اشتراک بزارم
سعی دارم این وبلاگ رو گسترش بدم و دنبال پیشرفت هستم و اگر توانی بود به سایت تبدیل کنم امیدوارم مطالبم مورد تایید همه تون باشه و به دردتون بخوره لطفا برای ارائه بهتر خدمات آخر هر پست نظراتتون رو بزارید ممنون ....

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی فاز مثبت

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۵۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید کامران مولایی – فاز مثبت

 

Download New Music Kamran Molaei – Faze Mosbat

(همراه با متن ترانه)

تنظیم: احسان احمدی ؛ آهنگسازی: کامران مولایی ؛ ترانه: حسن اطاعتی

 

 

حال با حالو جاده شمالو یه فاز مثبت بی قیل و قالو ما واسه هم ته یه عشق و حالو دستم توی دستت
بارون نم نمو دور شه هرچی غمو دنیا بامون چپه به جهنمو هر چی میخواد بشه ما داریم همو عشقم ناز شستت
تو که باشی کنارم همه چی ردیفه دل من با تو قرصه با یه لشکر حریفه
تویی دار و ندارم چه خوبه تورو دارم
تو که باشی کنارم همه چی ردیفه دل من با تو قرصه با یه لشکر حریفه
تویی دار و ندارم چه خوبه تورو دارم

 

لب ساحلو شبو من و تو و عکس دوتایی موجای آرومو یه آتیشو وای چه هوایی
تو میخندی و میره دلم واست آره خدایی
عکس دوتا قلبو اسممونو گوشه کشیدیم یه جوری خوبیم که به هیچ غصه ای رو نمیدیم
خیره به هم انگاری که تازه بهم رسیدیم
تو که باشی کنارم همه چی ردیفه دل من با تو قرصه با یه لشکر حریفه
تویی دار و ندارم چه خوبه تورو دارم
تو که باشی کنارم همه چی ردیفه دل من با تو قرصه با یه لشکر حریفه
تویی دار و ندارم چه خوبه تورو دارم

 

دانلود با کیفیت عالی 320      

 

دانلود با کیفیت خوب 128       

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی