*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

من ماهان خانی هستم خوشحالم که در خدمتتونم دوست دارم اکثر مطالبی که خیلیامون باهاش سرو کار داریم و تو زندگی روزمره ازشون استفاده میکنیم رو واستون جمع کنم و به اشتراک بزارم
سعی دارم این وبلاگ رو گسترش بدم و دنبال پیشرفت هستم و اگر توانی بود به سایت تبدیل کنم امیدوارم مطالبم مورد تایید همه تون باشه و به دردتون بخوره لطفا برای ارائه بهتر خدمات آخر هر پست نظراتتون رو بزارید ممنون ....

دانلود آهنگ جدید هوروش بند نبین الان خستم

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید هوروش بند نبین الان خستم

 

دانلود آهنگ جدیدهوروش بند با نام نبین الان خستم به همراه تکست و بهترین کیفیت 

Exclusive Song: Hoorosh Band | nabin Alan Khastam With Text And Direct Links

gse 1 دانلود آهنگ هوروش بند نبین الان خستم

 

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اگه بودی از این باغ تورو میچیدمت اگه خورشید بودی توی آسمون میدیدمت ♩♬♫
اگه نور بودی یه روز میتابیدی به سقفمون تو ستاره بودی من چنگ میزدم به آسمون!!!
فقط امشب که نیست چند وقت پی تو میگشتم اگه روح بودی تو برزخ پی تو میگشتم ♩♬♫
میام از دریا بگیرم تورو ماهی نیستی اگه تو عشقی که عشق اشتباهی نیستی  !!!
نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم ♩♬♫
یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم!!!

 

میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم  ♩♬♫
خود زندگی همین جوری نفس گیره بیا جون من تو اینجوری نباش دیگه!!!
نبین الان خستم یه روزی غوغا میکنم میدونی من دری نمونده که برات وا نکنم ♩♬♫
یه شهر میخوان من تورو پیدا نکنم !!!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

هوروش بند نبین الان خستم

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی320 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی