*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

من ماهان خانی هستم خوشحالم که در خدمتتونم دوست دارم اکثر مطالبی که خیلیامون باهاش سرو کار داریم و تو زندگی روزمره ازشون استفاده میکنیم رو واستون جمع کنم و به اشتراک بزارم
سعی دارم این وبلاگ رو گسترش بدم و دنبال پیشرفت هستم و اگر توانی بود به سایت تبدیل کنم امیدوارم مطالبم مورد تایید همه تون باشه و به دردتون بخوره لطفا برای ارائه بهتر خدمات آخر هر پست نظراتتون رو بزارید ممنون ....

دانلود اهنگ قرارمون ساعت 6

سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۴۴ ب.ظ

دانلود آهنگ قرارمون ساعت ۶

 

♫ دانلود آهنگ ای وای یادت نره منو کسی نیاد جای منو به نام ساعت ۶ با صدای حامد عاروان به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫

شعر : محمد طاهر | تنظیم قطعه : ABZ

Download New Music BY : Hamed R1 | Saate 6 With Text And 2 Quality 320 And 128

 

 

 

Hamed R1 Saate 6 Cover Music fa.com دانلود آهنگ قرارمون ساعت ۶ حامد عاروان

متن آهنگ ساعت ۶ حامد عاروان

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

قرارمون ساعت 6؛ سر همون جای همیشگی
یهو میای در گوشم…
بهم آروم، دوست دارم میگی
ای وای یادت نره منو؛ کسی نیاد جای منو!

شعر : محمد طاهر
ای جان! نبینیم غم همو داشته باش هوای منو…
نداشته باشی غصه؛ کی حالتو میپرسه؟
جز خدایی کی میدونه؛ تو دلت به کی قرصه؟


توی این تاریکی مطلق؛ شدی فانوس راهم
من بهت ایمان دارم! هیچی سخت نیست با من!
ای وای یادت نره منو؛ کسی نیاد جای منو!

تنظیم قطعه : ABZ
ای جان! نبینیم غم همو داشته باش هوای منو…
نداشته باشی غصه؛ کی حالتو میپرسه؟
جز خدایی کی میدونه؛ تو دلت به کی قرصه؟

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

حامد عاروان ساعت ۶

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت عالی320  

 

دانلود اهنگ اهنگ با کیفیت خوب 128  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی