*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

من ماهان خانی هستم خوشحالم که در خدمتتونم دوست دارم اکثر مطالبی که خیلیامون باهاش سرو کار داریم و تو زندگی روزمره ازشون استفاده میکنیم رو واستون جمع کنم و به اشتراک بزارم
سعی دارم این وبلاگ رو گسترش بدم و دنبال پیشرفت هستم و اگر توانی بود به سایت تبدیل کنم امیدوارم مطالبم مورد تایید همه تون باشه و به دردتون بخوره لطفا برای ارائه بهتر خدمات آخر هر پست نظراتتون رو بزارید ممنون ....

دانلود آهنگ جدید Minutes به نام نبض آخر

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۳۵ ب.ظ

 

دانلود آهنگ جدید Minutes به نام نبض آخر

 

 

 

متن آهنگ  

 

عمو یه فال میخری؟


حس غمگین شباشوتاصبح مدیونشی حاجی 
نمیفهمی چی میگم 
تا وقتی مجبور بشی حاجی 

بازم دله توئه که میزنه حرف آخرو 
نذار قلب رویاهاش بزنه نبض آخرو 

شاید دست قسمت زیرکاسه س دست این نبود 
توی صحنه روزگار جای رقص این نبود 
دست هرکی رسید چرخید سریع دست این نرسید  
شاید تیکه و کنایت حاجی وصف این نبود 

حسه خستگیو ناله لای پرسه هاش عمود
کاش قرصای تو دستش مثه قرص ماه نبود
ینی انقد سخته یه جوری به دادش برسی  
نمیفهمیش چون روزاش شبیه لحظه هات نبود 

به فکرش نبودی چاپیدی اورزشو نداشتی   
گلای تو باغچش مثه غنچه هاش پلاسید

دوست نداره با تصمیمات هر بار کوچیک شه 
دوست نداشته بکشه دستمال رو رو شیشه


تو شانس این خبری از فرجه ها نبود
باباش جفت چشاش کبود
 مامانش رفت و پاش نموند
خواب تو جفت چشاش نبود 
داستان زندگی شبیه پشت پاش کبود

 

 

دانلود》》》 ب زودی

 

دانلود  آهنگ با کیفیت 320

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی