*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

من ماهان خانی هستم خوشحالم که در خدمتتونم دوست دارم اکثر مطالبی که خیلیامون باهاش سرو کار داریم و تو زندگی روزمره ازشون استفاده میکنیم رو واستون جمع کنم و به اشتراک بزارم
سعی دارم این وبلاگ رو گسترش بدم و دنبال پیشرفت هستم و اگر توانی بود به سایت تبدیل کنم امیدوارم مطالبم مورد تایید همه تون باشه و به دردتون بخوره لطفا برای ارائه بهتر خدمات آخر هر پست نظراتتون رو بزارید ممنون ....

دانلود آهنگ علی یاسینی جنگ

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸ ق.ظ

دانلود آهنگ علی یاسینی جنگ

 

موزیک جنگ با صدای خواننده محبوب این روز ها علی یاسینی با دو کیفیت 320 و 128

اهنگ نمیدونی از دست خیابونا چی میکشم

Download New Song By : Ali Yasini – Age jang Beshe With Text And Direct Links

 

 

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن موزیک جنگ با صدای علی یاسینی:

کاش بشه وقتی که داری ور میری با گوشیت دستت بره رو اسمم ♬♫♪
کاش بشه آخر قصه برسم یه جایی که بگم دیدی تونستم …
کاش بشه راهت بخوره رد شی ازین دور و ورا یه سری بهم بزنی ♬♫♪
با اینکه خورد شدم دوس ندارم بشکنی تو میدونی گرده زمین …
نذار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه یکم به خودت بیا فکر کنم وقتشه ♬♫♪
از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه دل من تورو میخواد میدونی حقشه …


نذار زندگی برام بیشتر از این سخت بشه یکم به خودت بیا فکر کنم وقتشه ♬♫♪
از آسمون سنگ بیاد حتی اگه جنگ بشه دل من تورو میخواد میدونی حقشه …
نمیدونی از دست خیابونا چی میکشم اگه نیای کل این شهرو به آتیش میکشم  ♬♫♪
تو کل این دنیا زورت به من رسید فقط اگه نیای به خدا میگم که نگذره ازت …
بهش میگم دوست دارم شاید اون باور کنه شاید یه کاری کنه توی مریضو آدم کنه ♬♫♪
دلم ازت واقعا پره دلت مثل آهن شده اول تویی آخر خودت  …

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

علی یاسینی جنگ

{ دانلود اجرای زنده آهنگ جنگ }

 دانلود آهنگ با کیفیت عالی 320    

دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128     

 

 

نظرات  (۱)

سلام اگه دوس داشتی از مطالب سایت من هم میتونی استفاده کنی دوس داشتی لینک نوفالو هم بهم بده 

از وبلاگت خوشم اومد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی