*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

من ماهان خانی هستم خوشحالم که در خدمتتونم دوست دارم اکثر مطالبی که خیلیامون باهاش سرو کار داریم و تو زندگی روزمره ازشون استفاده میکنیم رو واستون جمع کنم و به اشتراک بزارم
سعی دارم این وبلاگ رو گسترش بدم و دنبال پیشرفت هستم و اگر توانی بود به سایت تبدیل کنم امیدوارم مطالبم مورد تایید همه تون باشه و به دردتون بخوره لطفا برای ارائه بهتر خدمات آخر هر پست نظراتتون رو بزارید ممنون ....

کسب ارز دیجیتال بیتکوین از Cryptofree

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹، ۰۳:۱۵ ق.ظ

سایتی که تو این مطلب میخوام بتون معرفی کنم یک سایت قدیمی هستش که با کمی تلاش و همت میتونه ما رو به خواستمون برسونه

 

همونطور که میدونین ارزهای دیجیتال نسل جدید ارز در دنیای پیشرفته امروزی هستند که رفته رفته ارزششون بیشتر میشه و کشورهای زیادی ب رسمیت میشناسنشون. مثل بیت کوین که علی رغم اینکه موقع عرضه اولیه قیمت بسیار ناچیزی داشت الان ارزشمندترین ارز دیجیتال شناخته شده است

 

 

 

آموزش در کانال تلگرام

🔥https://t.me/centercoinn🔥

 

 

 

آدرس سایت

https://cryptofree.mobi/?r=940712

crypto

 

این کار به هیچ هزینه و سرمایه ای نیاز نداره و شما میتونین تنها با داشتن گوشی همراه یا  رایانه متصل به اینترنت انواع ارز دیجیتال رو برداشت کنین.

امتحانش هیچچ ضرری نداره پس دست به کار بشین .

 

در این سایت روزانه 7بار میتونین روی ROLLکلیک کنین و بیت کوین دریافت کنین . ❌

به CPU و GPU گوشی و تبلت و PC هیچگونه آسیبی وارد نمیشه و مرتبط نیست .(100% مطمعن و تست شده )💯❌

 

 

 

مراحل آموزش

ابتدا روی لینک کلیک کرده و وارد سایت بشین

https://cryptofree.mobi/?r=940712

 

بعد از کلیک روی لینک این صفحه باز میشه ، روی گزینه ای ک با فلش نشون داده شده کلیک کنید.

 

 

بعد این صفحه باز میشه و طبق فلش کلیک کنید.

 

 

 

 

طبق کزینه نشان داده شده کلیک کنید.

 

 

 

 

 

روی گزینه علامت زده شده کلیک کنید.

 

 

 

 

 

در این صفحه هم طبق علامت فلش کلیک کنید.

Roll

 

 

 

 

در این قسمت عددی نشون داده میشه که این شانس شماست

ممکنه به شما 0.00002 بده که میشه بیشتر از نیم دلار

روزی هفت بار این گزینه رو میتونید استفاده کنید.

حد اقل شانستون نیم دلاره D;

 

 

 

 

در این سایت گزینه های دیگه ای وجود داره مثل شرطبندی و بازی  که  با فعالیت در آنها میتونین دستاورد (Achievement) یا پیشرفت ( Progress )  کسب کنید و لول آپ بشید ولی بهتون پیشنهاد میکنم که از شرطبندی ها و بازی ها استفاده نکنید چون معمولا 90 % باخت داره. 

 

 

https://cryptofree.mobi/?r=940712

 

 

آموزش در کانال تلگرام

🔥https://t.me/centercoinn🔥

 

 

نظرات  (۲)

عالی بود ممنون

پاسخ:
بزرگواری

منم گرفتم، ممنون از سایت خوبتون

پاسخ:
خواهش میکنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی