*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

من ماهان خانی هستم خوشحالم که در خدمتتونم دوست دارم اکثر مطالبی که خیلیامون باهاش سرو کار داریم و تو زندگی روزمره ازشون استفاده میکنیم رو واستون جمع کنم و به اشتراک بزارم
سعی دارم این وبلاگ رو گسترش بدم و دنبال پیشرفت هستم و اگر توانی بود به سایت تبدیل کنم امیدوارم مطالبم مورد تایید همه تون باشه و به دردتون بخوره لطفا برای ارائه بهتر خدمات آخر هر پست نظراتتون رو بزارید ممنون ....

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بی انتها

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۳۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بی انتها


شاعر : حامد رجبی ، مسعود محمدی / آهنگسازی : عماد طغرایی ، فرزاد فرزین / تنظیم کننده : محمد شاکر ، فرزاد فرزین

میکس و مسترینگ : ایمان احمدزاده

/ ویالون : جمال چلبیانی

Exclusive Song: Farzad Farzin – Bi Enteha With Text And Direct Links

 

 

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

متن ترانه :

 

بمیرم من واسه عشق دوتامونو ♬♫♪♭

واسه تنهایی بی انتهامونو ♬♫♪♭

کی باید جم کنه این قلب داغونو ♬♫♪♭

تو رفتی و غمت یه شبه آبم کرد ♬♫♪♭

ببین دنیا منو بی تو جوابم کرد ♬♫♪♭

تو رفتی حرف این مردم خرابم کرد ♬♫♪♭

کروس اول :

تو رفتی زندگیمون رفت !♬♫♪♭

یه عاشق زیر بارون رفت! ♬♫♪♭

دیدی آخر یکیمون رفت ، کجایی؟؟؟!! ♬♫♪♭

بمیرم بهتر از اینه ، غمت مونده تو این سینه ♬♫♪♭

تموم شهر غمگینه کجایی؟…. ♬♫♪♭

 

 

نه میتونم برم از خونه بیرون…. ♬♫♪♭

نه از فکر توئه دیوونه بیرون…. ♬♫♪♭

تو نیستی و هنوز بارونه بیرون… ♬♫♪♭

تو نیستی و هنوز اسمت عزیزه… ♬♫♪♭

رفیق قلبی که بی تو مریضه… ♬♫♪♭

همین تنهایی بی همه چیزه… ♬♫♪♭

 

تو رفتی زندگیمون رفت !♬♫♪♭

یه عاشق زیر بارون رفت! ♬♫♪♭

دیدی آخر یکیمون رفت ، کجایی؟؟؟!! ♬♫♪♭

بمیرم بهتر از اینه ، غمت مونده تو این سینه ♬♫♪♭

تموم شهر غمگینه کجایی؟…. ♬♫♪♭

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

فرزاد فرزین بی انتها

 

دانلود با کیفیت عالی 320  

 

 

دانلود با کیفیت خوب 128  

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی