*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

من ماهان خانی هستم خوشحالم که در خدمتتونم دوست دارم اکثر مطالبی که خیلیامون باهاش سرو کار داریم و تو زندگی روزمره ازشون استفاده میکنیم رو واستون جمع کنم و به اشتراک بزارم
سعی دارم این وبلاگ رو گسترش بدم و دنبال پیشرفت هستم و اگر توانی بود به سایت تبدیل کنم امیدوارم مطالبم مورد تایید همه تون باشه و به دردتون بخوره لطفا برای ارائه بهتر خدمات آخر هر پست نظراتتون رو بزارید ممنون ....

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری با نام برعکس

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری با نام برعکس

دانلود آهنگ با دو کیفیت عالی و خوب +متن 

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی      آهنگساز : معین طیبی       تنظیم : علی وانیار

Song Of Barax From Shahab Mozaffari

 

 

 

متن آهنگ برعکس از شهاب مظفری :

♫   ♫ _____♫   ♫

وقتی عطرت نمیمونه رو لباسم بذار بقیه ی روزامو ببازم

تا میاد یکم درست شه همه چی بد میشه بازم

کوله بارم دلمه خونه به دوشم دیگه چه فرقی داره هرچی بپوشم

حوصلم سر میره بسه تو چی میگی در گوشم

میگی برعکس همیشه میتونم قیدتو در جا بزنم من بمونم و حال بدم آدم بی رحم

بی تو میمیرم

تو چجوری میتونی دل بدی بعد دل بکنی حرفای بی ربط بگی بگی وصله ناجور منی آدم بی رحم

بی تو میمیرم

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫ ___ ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

تو به هر راهی بری باز تهشم من تورو نشناختمت ها آخرشم من

تورو میشناسه دو تا دست حریصم دل من تنگ میشه واسه تو عزیزم

مث شلاق زمستون توی بادی منو آخر میکشه عشق زیادی

جلوی چشممی خیلی ولی دوری میگی آروم بگیرم آخه چجوری

میگی برعکس همیشه میتونم قیدتو در جا بزنم من بمونم و حال بدم آدم بی رحم

بی تو میمیرم

تو چجوری میتونی دل بدی بعد دل بکنی حرفای بی ربط بگی بگی وصله ناجور منی آدم بی رحم

بی تو میمیرم

♫   ♫ ♫   ♫

 

دانلود با کیفیت عالی 320     

دانلود با کیفیت خوب 128      

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی