*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

*Center All*

سلام در این وبلاگ سعی میشه تا از هر چیزی بهترینهاش گذاشته شه لطفا با نظراتتون به ما کمک کنید

من ماهان خانی هستم خوشحالم که در خدمتتونم دوست دارم اکثر مطالبی که خیلیامون باهاش سرو کار داریم و تو زندگی روزمره ازشون استفاده میکنیم رو واستون جمع کنم و به اشتراک بزارم
سعی دارم این وبلاگ رو گسترش بدم و دنبال پیشرفت هستم و اگر توانی بود به سایت تبدیل کنم امیدوارم مطالبم مورد تایید همه تون باشه و به دردتون بخوره لطفا برای ارائه بهتر خدمات آخر هر پست نظراتتون رو بزارید ممنون ....

دانلود آهنگ حامد برادران بهت عادت کردم

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۸ ب.ظ

 

هم اکنون می توانید از رسانه آپ موزیک ترانه بسیار زیبای بهت عادت کردم از حامد برادران و محمد رضا گلزار با تکست و بهترین کیفیت دانلود کنید

Download New Song By : Hamed Baradaran ft Mohammadreza Golzar – Behet Adat Kardam With Text And Direct Links In UpMusic

جهت تکمیل آرشو….

146781989397837657mohammadreza golzar hamed baradaran behet adat kardam دانلود آهنگ حامد برادران و محمد رضا گلزار بهت عادت کردم

متن آهنگ بهت عادت کردم حامد برادران و محمد رضا گلزار

♪♪♫♫♪♪♯
میدونستم تو رو از دست میدم
یه روزی این عکسارو به خودت پس میدم
میدونستم به خودم بد کردم
اگه آروم آروم بهت عادت کردم
بگو با تو کیه که داره هواتو♪♪♫♫♪♪♯
میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیاتو
حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم
ی روززی میبینی که عشقم دلتو رو بدست بیارم
میبینم من عشق و تو چشمات بیا آرومم کن
چی شد اون حرفات ما که باهم این جا دل بهم بستیم
ما که قول دادیم تا آخرش هستیم♪♪♫♫♪♪♯
میبینم من عشق و تو چشمات بیا آرومم کن
چی شد اون حرفات ما که باهم اینجا دل بهم بستیم
ما که قول دادیم تا آخرش هستیم
تنها میشم تو که نباشی پیشم
نگو ازم دلسردی بگو که برمیگردی♪♪♫♫♪♪♯
من اگه روت حساسم اگه عزیزی واسم
بزار به پای عشقم نگو که بی احساسم
بگو با تو کیه که داره هواتو
میمیره اگه نبینه تو و دیوونگیاتو
حالا که تو رو دارم بگو میمونی کنارم♪♪♫♫♪♪♯
ی روززی میبینی که عشقم دلتو رو بدست بیارم
میبینم من عشق و تو چشمات بیا آرومم کن
چی شد اون حرفات ما که باهم این جا دل بهم بستیم
ما که قول دادیم تا آخرش هستیم
میبینم من عشق و تو چشمات بیا آرومم کن♪♪♫♫♪♪♯
چی شد اون حرفات ما که باهم اینجا دل بهم بستیم
ما که قول دادیم تا آخرش هستیم

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320  دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت 128  دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی